Milletin zerre umrunda değil.
Şu 3 aylık pandemi döneminde 2 yoğun bakım dolmamasına rağmen vaka ve ölüm sayıları epey yüksektir. Hazirana girdik sayılar düştü fakat temmuza girdikten sonra oturacak vakit bulamıyoruz. Şuan 2 yoğun bakımdan 4 yoğun bakıma çıktık. 5. si önümüzdeki hafta bitirilip açılacak.Hastanede perişan durumdayız. Günlerce evime gitmediğim oluyor. nöbetten çıkıp tekrar nöbete gittiğim oluyor haftalarca. Elimizde olan döner sermayeyi bile yarı yarıya kestiler. Hastaneden aylardır yemek yiyemiyoruz çok kötü yemekler çıkıyor. bazen sedyede, bazen açılmayan 2li çekyatta, bazen boş kalan hasta yatağında(vip hizmet gibi görüyoruz) dinlenmeye çalışıyoruz. Hepimizin psikolojisi bitik durumda. Biz böyleysek cerrahpaşa nasıldır tahmin bile etmek istemiyorum.
Lütfen rehavete kapılmayın. Ben gencim sağlıklıyım diye düşünmeyin. Özellikle akciğer ve böbreklerde kalıcı hasarlar kalıyor.
Maskesiz dolaşmayın. Maskesizleri gördükçe kan beynime fışkırıyor resmen.
Hafife Almayın Dedem Tekrar Corona Oldu
9
●473