Geçmiş olsun. Malesef durum göründügunden daha da kötü. Bakanlik yeni onlemler almaya basladi artik hastanelerde degil evlerde de tedavi sureci başlıyor. Yaklasik 10 gün sonra patlar zaten vakalar. Allah herkesin yardimcisi olsun..