Merhabalar,

Dedem yaklaşık bir ay önce kadar korona olmuştu. Ne yazık ki tekrar pozitif çıktı.

Camilere dikkat edin, bahçelerde kendi şeylerinizle kılmaya devam edin. Hafife alınacak şey değil ne yazık ki..

İşin değişik tarafı şu ki herkes bayramda başka yerlerde oluyor, sizlerde risk teşkil edebiliyor oluyorsunuz. Örneğin kimse olmadığı için ben bekleyeceğim. Allah hepimizin yardımcısı olsun.