Eyupoglu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R10 İle Paranın Dibine Vurmak!
41
●2.482
- 24-07-2020, 20:47:30çoğu emek sömürüsü hocam adam hiç bir iş yapmıyor aracılıktan çalışan adamdan daha fazla para kazanıyor. adam bana mesaj yazıyor gel ben 1.5 tl den sınırsız makale yaz ben sana paranı vereyim,sana neden 50 kuruş 100 kelimede para kazandırayım işim var zaten diyorum? Bu aracılık komisyonlarının 5-10 kuruşun üstüne çıkmaması lazım adamın bir yerleri yırtılacak ben de %25 yattığım yerden adamın sırtından para kazanıcam vicdanen uygun bulmuyorum
- 24-07-2020, 20:49:37aracılğın en kötü tarafı karaktersiz, sözünde durmayan insanlardır.Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
acun'un kankası gizli artığı imiş. reklam olmasın diye ismini gizliyor.aykutavsar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 24-07-2020, 20:54:22Kısmen yanlış kısmen doğru şuan 50 kişiden fazla ekibim var makale yazan hepsine en az 1,50 tl veriyorum hepsi de çalışan veya iş arayan insanlar. Bende kalkıp müşteriden iş alıyorum zaman harcıyorum yeri geliyor iş arıyorum. Eee ben hacı baba tekkesimiyim? Ah sen kendin yazıyorsan ve bu tarz yazılacak platformları biliyorsa zaten kendi müşterini bulursun tabi kaliteli yazıyorsan. Yani kötü olan aracılık değil sömürgedir. Bunu aracılarda yapar normal kişilerde. Misal bir yazılım yaptırırsın 2 kişiden teklif alırsınız biri 100 der biri 1000 bu işte sömürgedir.NaksYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi de sizin verdiğiniz örneklerin aracılık ile hiç bir alakası yok. Ben kendim direk makale de yazıp versem sözümde durmayıp zamanında teslim etmeyebilirim. Sizin dediğiniz ise ticaret olayı farklı aracılıkla alakası olmayan birşey.cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 24-07-2020, 20:56:14bilmiyorum bana etik gelmiyor böyle birşey yaparsam da 2 tl ye satar 5 kuruşunu falan aracılık hakkı olarak alırım daha fazlasını istemeye utanırım
- 24-07-2020, 20:56:58siz söz verdiniz müşteriye oda işi kabul etti ve yapacağını söyledi sizin müşteri bekliyor olacak işi yapmadı siz müşterinizi mağdur etmiş olursunuz.Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
siz yine yazara işi verdiniz baştan sağma veya bir şekilde programları da atlatacak şekilde kopyala yapıştır yaptı kötü iş yaptı siz rezil olacaksınız.
vs vs. yani aracılıkta düzgün çalışacak insanları toparlamak zor zaten ekip kurulunca sorun çıkmaz fıstık gibi gider işler. - 24-07-2020, 20:58:58Valla ne zaman güzel yorumlu bir yere gitsem ve alakasız çıksa yazandan başlayıp, mekan sahibinden devam edip, bu işi parayla yapanlardan çıkıyorum.metinblog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Asla etik deÄŸil.