• 24-07-2020, 20:47:30
    #37
    Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesela nedendir? Yapamadığınız için mi yoksa şundan diyebileceğiniz birşey mi? Aracılığın negatif tek yönü ücretlendirmede ki değişikliklerdir sektörüne göre.
    çoğu emek sömürüsü hocam adam hiç bir iş yapmıyor aracılıktan çalışan adamdan daha fazla para kazanıyor. adam bana mesaj yazıyor gel ben 1.5 tl den sınırsız makale yaz ben sana paranı vereyim,sana neden 50 kuruş 100 kelimede para kazandırayım işim var zaten diyorum? Bu aracılık komisyonlarının 5-10 kuruşun üstüne çıkmaması lazım adamın bir yerleri yırtılacak ben de %25 yattığım yerden adamın sırtından para kazanıcam vicdanen uygun bulmuyorum
  • 24-07-2020, 20:49:37
    #38
    Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesela nedendir? Yapamadığınız için mi yoksa şundan diyebileceğiniz birşey mi? Aracılığın negatif tek yönü ücretlendirmede ki değişikliklerdir sektörüne göre.
    aracılğın en kötü tarafı karaktersiz, sözünde durmayan insanlardır.



    aykutavsar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yakında Tahsin abi Almanya liginden bir kulüp satın alır
    acun'un kankası gizli artığı imiş. reklam olmasın diye ismini gizliyor.
  • 24-07-2020, 20:54:22
    #39
    NaksYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çoğu emek sömürüsü hocam adam hiç bir iş yapmıyor aracılıktan çalışan adamdan daha fazla para kazanıyor. adam bana mesaj yazıyor gel ben 1.5 tl den sınırsız makale yaz ben sana paranı vereyim,sana neden 50 kuruş 100 kelimede para kazandırayım işim var zaten diyorum? Bu aracılık komisyonlarının 5-10 kuruşun üstüne çıkmaması lazım adamın bir yerleri yırtılacak ben de %25 yattığım yerden adamın sırtından para kazanıcam vicdanen uygun bulmuyorum
    Kısmen yanlış kısmen doğru şuan 50 kişiden fazla ekibim var makale yazan hepsine en az 1,50 tl veriyorum hepsi de çalışan veya iş arayan insanlar. Bende kalkıp müşteriden iş alıyorum zaman harcıyorum yeri geliyor iş arıyorum. Eee ben hacı baba tekkesimiyim? Ah sen kendin yazıyorsan ve bu tarz yazılacak platformları biliyorsa zaten kendi müşterini bulursun tabi kaliteli yazıyorsan. Yani kötü olan aracılık değil sömürgedir. Bunu aracılarda yapar normal kişilerde. Misal bir yazılım yaptırırsın 2 kişiden teklif alırsınız biri 100 der biri 1000 bu işte sömürgedir.
    cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aracılğın en kötü tarafı karaktersiz, sözünde durmayan insanlardır.
    İyi de sizin verdiğiniz örneklerin aracılık ile hiç bir alakası yok. Ben kendim direk makale de yazıp versem sözümde durmayıp zamanında teslim etmeyebilirim. Sizin dediğiniz ise ticaret olayı farklı aracılıkla alakası olmayan birşey.
  • 24-07-2020, 20:56:14
    #40
    bilmiyorum bana etik gelmiyor böyle birşey yaparsam da 2 tl ye satar 5 kuruşunu falan aracılık hakkı olarak alırım daha fazlasını istemeye utanırım
  • 24-07-2020, 20:56:58
    #41
    Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kısmen yanlış kısmen doğru şuan 50 kişiden fazla ekibim var makale yazan hepsine en az 1,50 tl veriyorum hepsi de çalışan veya iş arayan insanlar. Bende kalkıp müşteriden iş alıyorum zaman harcıyorum yeri geliyor iş arıyorum. Eee ben hacı baba tekkesimiyim? Ah sen kendin yazıyorsan ve bu tarz yazılacak platformları biliyorsa zaten kendi müşterini bulursun tabi kaliteli yazıyorsan. Yani kötü olan aracılık değil sömürgedir. Bunu aracılarda yapar normal kişilerde. Misal bir yazılım yaptırırsın 2 kişiden teklif alırsınız biri 100 der biri 1000 bu işte sömürgedir.

    İyi de sizin verdiğiniz örneklerin aracılık ile hiç bir alakası yok. Ben kendim direk makale de yazıp versem sözümde durmayıp zamanında teslim etmeyebilirim. Sizin dediğiniz ise ticaret olayı farklı aracılıkla alakası olmayan birşey.
    siz söz verdiniz müşteriye oda işi kabul etti ve yapacağını söyledi sizin müşteri bekliyor olacak işi yapmadı siz müşterinizi mağdur etmiş olursunuz.
    siz yine yazara işi verdiniz baştan sağma veya bir şekilde programları da atlatacak şekilde kopyala yapıştır yaptı kötü iş yaptı siz rezil olacaksınız.
    vs vs. yani aracılıkta düzgün çalışacak insanları toparlamak zor zaten ekip kurulunca sorun çıkmaz fıstık gibi gider işler.
  • 24-07-2020, 20:58:58
    #42
    metinblog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google map yorum işi legal gelmiyor bana tepki gösteren illaki olacak ama gitmediğim bir yer için olumlu yorum yapacağım "çok güzel bir yer tavsiye ederim" belkide güzel bir değil
    Valla ne zaman güzel yorumlu bir yere gitsem ve alakasız çıksa yazandan başlayıp, mekan sahibinden devam edip, bu işi parayla yapanlardan çıkıyorum.

    Asla etik deÄŸil.