• 24-07-2020, 02:04:16
    #28
    Kurumsal PLUS
    HEGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10'da paranın dibine vuranlar tam liste
    @WebxGroup; -eklemeyi unuttuğum diğer reisler
    @TahsinCetinkaya;
    Bizim niye bundan haberimiz yok
  • 24-07-2020, 02:05:11
    #29
    Google map yorum işi legal gelmiyor bana tepki gösteren illaki olacak ama gitmediğim bir yer için olumlu yorum yapacağım "çok güzel bir yer tavsiye ederim" belkide güzel bir değil
  • 24-07-2020, 02:07:06
    #30
    R10'da kazandıklarımı normal hayatta kazanamazdım herhalde... Var olsun kızdığım çok noktalar olsa da şimdi ki yönetime. Yine de kızacağım tabii ki. Yanlışları söylemek her zaman güzeldir rekabeti arttırır.
    Fikri oluşturandan Allah razı olsun.
  • 24-07-2020, 09:54:32
    #31
    HEGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10'da paranın dibine vuranlar tam liste:

    @Coskun;
    @beachturk;
    @BigSEO;
    @AdsReklamNet;
    @grafiking;
    @emreires;
    @YasinKose;
    @WebxGroup; -eklemeyi unuttuğum diğer reisler
    @TahsinCetinkaya;
    Bu ne tantana kardeşim yhaa



    grafiking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle bir listede olduğuma üzüldüm.
    Sadece ben olmalıydım.
    Hele hele küçük enişteye bak sen
  • 24-07-2020, 11:19:29
    #32
    @TahsinCetinkaya; dibine vurduğun düşünülüyor doğru mu )
  • 24-07-2020, 11:50:11
    #33
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @TahsinCetinkaya; dibine vurduğun düşünülüyor doğru mu )
    azda olsa çokta olsa Allah bereket versin. rızkımızı kazanıyoruz çok şükür..
  • 24-07-2020, 20:39:49
    #34
    Üyeliği durduruldu
    cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @TahsinCetinkaya; dibine vurduğun düşünülüyor doğru mu )
    Yakında Tahsin abi Almanya liginden bir kulüp satın alır
  • 24-07-2020, 20:42:57
    #35
    "aracılık" Türkiyenin en leş mesleği :d
  • 24-07-2020, 20:44:31
    #36
    NaksYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "aracılık" Türkiyenin en leş mesleği :d
    Mesela nedendir? Yapamadığınız için mi yoksa şundan diyebileceğiniz birşey mi? Aracılığın negatif tek yönü ücretlendirmede ki değişikliklerdir sektörüne göre.