Google map yorum işi legal gelmiyor bana tepki gösteren illaki olacak ama gitmediğim bir yer için olumlu yorum yapacağım "çok güzel bir yer tavsiye ederim" belkide güzel bir değil
R10'da kazandıklarımı normal hayatta kazanamazdım herhalde... Var olsun kızdığım çok noktalar olsa da şimdi ki yönetime. Yine de kızacağım tabii ki. Yanlışları söylemek her zaman güzeldir rekabeti arttırır.
Fikri oluşturandan Allah razı olsun.
Mesela nedendir? Yapamadığınız için mi yoksa şundan diyebileceğiniz birşey mi? Aracılığın negatif tek yönü ücretlendirmede ki değişikliklerdir sektörüne göre.