Konu
R10 İle Paranın Dibine Vurmak!
24-07-2020, 02:07:06
#30
Dark_Mark
R10'da kazandıklarımı normal hayatta kazanamazdım herhalde... Var olsun kızdığım çok noktalar olsa da şimdi ki yönetime. Yine de kızacağım tabii ki. Yanlışları söylemek her zaman güzeldir rekabeti arttırır.
Fikri oluşturandan Allah razı olsun.