NaksYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"aracılık" Türkiyenin en leş mesleği :d
Mesela nedendir? Yapamadığınız için mi yoksa şundan diyebileceğiniz birşey mi? Aracılığın negatif tek yönü ücretlendirmede ki değişikliklerdir sektörüne göre.