Mesela nedendir? Yapamadığınız için mi yoksa şundan diyebileceğiniz birşey mi? Aracılığın negatif tek yönü ücretlendirmede ki değişikliklerdir sektörüne göre.
çoğu emek sömürüsü hocam adam hiç bir iş yapmıyor aracılıktan çalışan adamdan daha fazla para kazanıyor. adam bana mesaj yazıyor gel ben 1.5 tl den sınırsız makale yaz ben sana paranı vereyim,sana neden 50 kuruş 100 kelimede para kazandırayım işim var zaten diyorum? Bu aracılık komisyonlarının 5-10 kuruşun üstüne çıkmaması lazım adamın bir yerleri yırtılacak ben de %25 yattığım yerden adamın sırtından para kazanıcam vicdanen uygun bulmuyorum