Konu
R10 İle Paranın Dibine Vurmak!
24-07-2020, 20:56:14
#40
NaksYazilim
bilmiyorum bana etik gelmiyor böyle birşey yaparsam da 2 tl ye satar 5 kuruşunu falan aracılık hakkı olarak alırım daha fazlasını istemeye utanırım