metinblog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Google map yorum işi legal gelmiyor bana tepki gösteren illaki olacak ama gitmediğim bir yer için olumlu yorum yapacağım "çok güzel bir yer tavsiye ederim" belkide güzel bir değil
Valla ne zaman güzel yorumlu bir yere gitsem ve alakasız çıksa yazandan başlayıp, mekan sahibinden devam edip, bu işi parayla yapanlardan çıkıyorum.

Asla etik değil.