• 15-07-2020, 19:35:14
    #10
    Gayet güzel ağzına sağlık
  • 15-07-2020, 19:35:19
    #11
    dev
    Kurumsal Üye
    loragames adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam. yeni bi şarkı yaptım. Amatör ev kaydı olduğunu söylemek istiyorum

    ve özellikle söylemek istediğim bişey var. Arkadaşlar şarkıda marka isimleri falan fazlasıyla kullanılmakta.
    Old rap değil. Tamamen melodik raptir. Örnekleri : Lil Nemo, Lil Tecca, Lil Mosey gibi... (bu onlar kadar iyiyim anlamına gelmesin)

    Eğer bu tarzı seviyorsanız ve kötü bulduysanız heeeer türlü eleştiriye açığım.
    Ama lütfen rebi bitirdiniz reb bu mu gibi yorumlar yapmayın. Bu moral bozmak oluyor. Ben old rapleri eleştirmeye çalışmıyorum dinlemedigim için

    sizi seviyorum yorumları bekliyorum şimdiden çok çok teşekkürler


    https://www.youtube.com/watch?v=rUV3DjDz9uM


    Basligi gorunce cok buyuk on yari ile actim videoyu. Sacma sapan rap yapan ve buna arabesk rap diyenlerin parcalarinda bekledim ama parcaya girince on yargilarim yikildi diyebilriim.
    • Beat biraz cansiz kalmis gibi geldi bana. Biraz daha canli olursa benim daha cok hosume giderdi.
    • Sesiniz biraz kirli mi desem boguk mu desem bilmiyorum. Bazi yerlerde ne dedigini anlamak zor oludu bana.
    • Ingilizce kelimeleri cok mix etmez isen daha guzsel olur bence
    Kisisel goruslerim bu ama sevdim yaptigin isi . Yeni parcalari bekliyorum.
  • 15-07-2020, 19:36:18
    #12
    Ünlü bir rapçi bu şarkıyı yapsaydı şimdi trendlerdeydi. Söyleyeceklerim bu kadar
  • 15-07-2020, 19:37:26
    #13
    Misafir
    On numara kardeşim devamke
    • loragames
    loragames bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 15-07-2020, 19:38:00
    #14
    Üyeliği durduruldu
    hangi ses düzenleme programı kullanmaktasınız ? autotune mi ?
  • 15-07-2020, 19:38:25
    #15
    Gayet başarılı
  • 15-07-2020, 19:38:36
    #16
    darpkaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gayet güzel ağzına sağlık
    Pinkmanes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ünlü bir rapçi bu şarkıyı yapsaydı şimdi trendlerdeydi. Söyleyeceklerim bu kadar
    Noroc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    [/URL]

    çok teşekkür ederim

    Basligi gorunce cok buyuk on yari ile actim videoyu. Sacma sapan rap yapan ve buna arabesk rap diyenlerin parcalarinda bekledim ama parcaya girince on yargilarim yikildi diyebilriim.
    • Beat biraz cansiz kalmis gibi geldi bana. Biraz daha canli olursa benim daha cok hosume giderdi.
    • Sesiniz biraz kirli mi desem boguk mu desem bilmiyorum. Bazi yerlerde ne dedigini anlamak zor oludu bana.
    • Ingilizce kelimeleri cok mix etmez isen daha guzsel olur bence
    Kisisel goruslerim bu ama sevdim yaptigin isi . Yeni parcalari bekliyorum.
    beat konusunda free beat kullandım. sanırım mixle alakalı cansız kalması.
    sesim kirli olabilir. normalde ses izolasyonu lazım ama ben de yok. evimde odamda alıyorum. elimden gelldigi kadar piyasadakiler gibi prof kaydetmeye çalıstım.
    yani dinlenilebilir derecede ama stüdyo da olması lazım tabi ki
    ingilizce kelimeler bu tarzı dinleyenlerin bildikleri kelimelerdir eminim ama arası olmayan için zor tabi
    yorum için cok teşekkürler



    Turklotus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    On numara kardeşim devamke
    teşekkürler



    Cinan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gayet başarılı
    teşekkür ederim



    Hyoudo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hangi ses düzenleme programı kullanmaktasınız ? autotune mi ?
    autotune var evet
    kayıt : fl studio
  • 15-07-2020, 19:42:08
    #17
    Üyeliği durduruldu
    biz yapsak sakat gibi çıkarız cidden güzel olmuş
  • 15-07-2020, 19:43:27
    #18
    Hyoudo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biz yapsak sakat gibi çıkarız cidden güzel olmuş
    ben de linç yiyorum zaten bazen. hatta dislike gelmeye başlamış bile
    ama durum şu tüm gün bu tarz rap dinliyorken türkiye de hiç yapılmadı diye yapmamak istemiyorum
    yani tüm gün bu tarz dinliyorum ve bu tarz yapmak istiyorum
    siz yapsanız da olur bence kulağınız aşina olması lazım tarza