biz yapsak sakat gibi çıkarız cidden güzel olmuş
ben de linç yiyorum zaten bazen. hatta dislike gelmeye başlamış bile
ama durum şu tüm gün bu tarz rap dinliyorken türkiye de hiç yapılmadı diye yapmamak istemiyorum
yani tüm gün bu tarz dinliyorum ve bu tarz yapmak istiyorum
siz yapsanız da olur bence kulağınız aşina olması lazım tarza