loragames adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selam. yeni bi şarkı yaptım. Amatör ev kaydı olduğunu söylemek istiyorum

ve özellikle söylemek istediğim bişey var. Arkadaşlar şarkıda marka isimleri falan fazlasıyla kullanılmakta.
Old rap değil. Tamamen melodik raptir. Örnekleri : Lil Nemo, Lil Tecca, Lil Mosey gibi... (bu onlar kadar iyiyim anlamına gelmesin)

Eğer bu tarzı seviyorsanız ve kötü bulduysanız heeeer türlü eleştiriye açığım.
Ama lütfen rebi bitirdiniz reb bu mu gibi yorumlar yapmayın. Bu moral bozmak oluyor. Ben old rapleri eleştirmeye çalışmıyorum dinlemedigim için

sizi seviyorum yorumları bekliyorum şimdiden çok çok teşekkürler


https://www.youtube.com/watch?v=rUV3DjDz9uM


Basligi gorunce cok buyuk on yari ile actim videoyu. Sacma sapan rap yapan ve buna arabesk rap diyenlerin parcalarinda bekledim ama parcaya girince on yargilarim yikildi diyebilriim.
  • Beat biraz cansiz kalmis gibi geldi bana. Biraz daha canli olursa benim daha cok hosume giderdi.
  • Sesiniz biraz kirli mi desem boguk mu desem bilmiyorum. Bazi yerlerde ne dedigini anlamak zor oludu bana.
  • Ingilizce kelimeleri cok mix etmez isen daha guzsel olur bence
Kisisel goruslerim bu ama sevdim yaptigin isi . Yeni parcalari bekliyorum.