• 15-07-2020, 19:28:32
    #1
    Selam. yeni bi şarkı yaptım. Amatör ev kaydı olduğunu söylemek istiyorum

    ve özellikle söylemek istediğim bişey var. Arkadaşlar şarkıda marka isimleri falan fazlasıyla kullanılmakta.
    Old rap değil. Tamamen melodik raptir. Örnekleri : Lil Nemo, Lil Tecca, Lil Mosey gibi... (bu onlar kadar iyiyim anlamına gelmesin)


    Yakında tüm müzik zımbırtılarında
    https://distrokid.com/hyperfollow/yu...i-mi-cash-mi-4



    Normal eleştirenlere çok çok teşekkürler hepsini dikkate alıcam

    https://www.youtube.com/watch?v=FZpu4Py4r-8
  • 15-07-2020, 19:29:51
    #2
    Küfürsüz rap, elmasız ağaca benzer. Eminem'in bu kadar sevilme nedeni ana bacı kaymasıdır.
  • 15-07-2020, 19:30:57
    #3
    Gayet başarılı buldum hocam. Amatörden uzak. 2-3 kere dinlenince bilindik şarkı gibi geliyor 😁
  • 15-07-2020, 19:31:54
    #4
    Soviet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Küfürsüz rap, elmasız ağaca benzer. Eminem'in bu kadar sevilme nedeni ana bacı kaymasıdır.
    küfürle alakası yok. bazen old rap dinleyen arkadaşlar linçlemeye çalışıyor markalardan kadınlardan bahsediliyor diye. herkes istediğini dinlesin diyorum
    ama bu eleştiriye kapalı oldugum anlamına gelmesin eğer bu tarzı sevdiginiz halde şarkıyı sevmediyseniz o zaman eleştirmeniz de hiç bi sorun yok
  • 15-07-2020, 19:32:19
    #5
    Kaliteli net bir ses ile daha iyi olabilir. Şu an bile fena gelmiyor kulağa
  • 15-07-2020, 19:32:32
    #6
    ozenorhan61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gayet başarılı buldum hocam. Amatörden uzak. 2-3 kere dinlenince bilindik şarkı gibi geliyor 😁
    Teşekkür ederim



    YellowTiger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaliteli net bir ses ile daha iyi olabilir. Şu an bile fena gelmiyor kulağa
    elimden geldiği kadar kaliteli kaydettim aslında. tabi ki tamamen profesyonel stüdyo ile bir olmaz. ama dinlenilebilir seviye yapmaya çalıştım
  • 15-07-2020, 19:33:41
    #7
    Bu tarzı Türkçede çok kişiye yakıştıramadığım için çok beğendiğimi söyleyemeyeceğim. Ses tonu da bana göre ince biraz Lil Uzi misali olmuş. Kesinlikle kötü bir parça değil, başarılarının devamını dilerim
  • 15-07-2020, 19:33:44
    #8
    Soviet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Küfürsüz rap, elmasız ağaca benzer. Eminem'in bu kadar sevilme nedeni ana bacı kaymasıdır.
    Bu ülkeye ceza ve sagopa sevdirmiştir rapi. Sagonun kaç şarkısında küfür var?
  • 15-07-2020, 19:35:10
    #9
    akiftas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tarzı Türkçede çok kişiye yakıştıramadığım için çok beğendiğimi söyleyemeyeceğim. Ses tonu da bana göre ince biraz Lil Uzi misali olmuş. Kesinlikle kötü bir parça değil, başarılarının devamını dilerim
    türkçe de zaten sadece benim yaptığımı düşünüyorum. daha denk gelmedim bu tarza. trap falan yapılıyor ama melodik soundcloud rapini görmedim yani dedigim yabancı isimlerin tarzlarında. ses konusunda ses tonumu seviyorum ama ince ses sevmeyen biri sevmeyebilir haklısınız teşekkürler