Bu tarzı Türkçede çok kişiye yakıştıramadığım için çok beğendiğimi söyleyemeyeceğim. Ses tonu da bana göre ince biraz Lil Uzi misali olmuş. Kesinlikle kötü bir parça değil, başarılarının devamını dilerim