Bu tarzı Türkçede çok kişiye yakıştıramadığım için çok beğendiğimi söyleyemeyeceğim. Ses tonu da bana göre ince biraz Lil Uzi misali olmuş. Kesinlikle kötü bir parça değil, başarılarının devamını dilerim
türkçe de zaten sadece benim yaptığımı düşünüyorum. daha denk gelmedim bu tarza. trap falan yapılıyor ama melodik soundcloud rapini görmedim yani dedigim yabancı isimlerin tarzlarında. ses konusunda ses tonumu seviyorum ama ince ses sevmeyen biri sevmeyebilir haklısınız teşekkürler