darpkaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gayet güzel ağzına sağlık
Pinkmanes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ünlü bir rapçi bu şarkıyı yapsaydı şimdi trendlerdeydi. Söyleyeceklerim bu kadar
Noroc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
[/URL]

çok teşekkür ederim

Basligi gorunce cok buyuk on yari ile actim videoyu. Sacma sapan rap yapan ve buna arabesk rap diyenlerin parcalarinda bekledim ama parcaya girince on yargilarim yikildi diyebilriim.
  • Beat biraz cansiz kalmis gibi geldi bana. Biraz daha canli olursa benim daha cok hosume giderdi.
  • Sesiniz biraz kirli mi desem boguk mu desem bilmiyorum. Bazi yerlerde ne dedigini anlamak zor oludu bana.
  • Ingilizce kelimeleri cok mix etmez isen daha guzsel olur bence
Kisisel goruslerim bu ama sevdim yaptigin isi . Yeni parcalari bekliyorum.
beat konusunda free beat kullandım. sanırım mixle alakalı cansız kalması.
sesim kirli olabilir. normalde ses izolasyonu lazım ama ben de yok. evimde odamda alıyorum. elimden gelldigi kadar piyasadakiler gibi prof kaydetmeye çalıstım.
yani dinlenilebilir derecede ama stüdyo da olması lazım tabi ki
ingilizce kelimeler bu tarzı dinleyenlerin bildikleri kelimelerdir eminim ama arası olmayan için zor tabi
yorum için cok teşekkürler



Turklotus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
On numara kardeşim devamke
teşekkürler



Cinan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gayet başarılı
teşekkür ederim



Hyoudo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hangi ses düzenleme programı kullanmaktasınız ? autotune mi ?
autotune var evet
kayıt : fl studio