• 12-07-2020, 07:47:47
    #19
    Prsoners adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayal aleminiz güzelmiş hocam
    Yanlış birşey varsa düzelt.
  • 12-07-2020, 07:48:51
    #20
    yolcu_34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış birşey varsa düzelt.
    Emin olun sizden daha çok yunanistana gidesim var.Ama siyasal boyuttan sebep hiçbiryere gitmeyiz.
  • 12-07-2020, 07:49:16
    #21
    @rootman; off topic kategorisi için mod bulamadım sizin yetkiniz dahilinde ise şurayı bir dağıtır mısınız? gereksiz polemik oluşmaya başladı.



    @BilalBayar; hocam müsaitseniz sizde bakabilirsiniz.



    BuRaKM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok canım anne ayırt etmiyorum ben senin gibi gerçekten insanlığınızdan utanın yahu

    -----------------

    Neyse son mesajımı yazayım kimsenin annesine küfür etme hakkına sahip değilsiniz bu terörist dinsiz vs vs olabilir. Burda bunu savunacak insanların olması ilginç tabiki hadi hepinize kolay gelsin.
    Evet senin burada olman çok ilginç.
  • 12-07-2020, 07:55:32
    #22
    Lederheld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @rootman; off topic kategorisi için mod bulamadım sizin yetkiniz dahilinde ise şurayı bir dağıtır mısınız? gereksiz polemik oluşmaya başladı.




    hocam müsaitseniz sizde bakabilirsiniz.





    Evet senin burada olman çok ilginç.
    Tamam mesajımı tekrarlayayım o zaman kimseye küfürde edemezsin kimseye ananı avr*adını da diyemezsin 13 yıldır burdayım burda olmama veya olmamama kararda veremezsin.
  • 12-07-2020, 07:56:41
    #23
    KuleliAjans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gitmekte sıkıntı yok da hocam biz oraya gidersek muhtemelen yine birileri tekrardan yüzme öğrenecek. İnşallah inşallah.
    Aynen öyle olacak. Ya da bizde yüzme öğreneceğiz


    Prsoners adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Emin olun sizden daha çok yunanistana gidesim var. Ama siyasal boyuttan sebep hiçbiryere gitmeyiz.
    İçimizdeki bölünmüşlüğü halletmeden bi yere gidersek afedersiniz ama kıçımıza baka baka geri geliriz ya da boğulan biz oluruz Hayatta en nefret ettiğim olay siyasal ve dinsel tartışmalar herkezin dini ve siyasal inancı kendine. Bu sebepten dolayı kimse kimseye hakaret edemez bunları aşmamız lazım lakin zor gibi.
  • 12-07-2020, 08:01:05
    #24
    BuRaKM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam mesajımı tekrarlayayım o zaman kimseye küfürde edemezsin kimseye ananı avr*adını da diyemezsin 13 yıldır burdayım burda olmama veya olmamama kararda veremezsin.
    Milli değerlerinden birisi olan Atatürk'ün annesi hakkında olur olmadık konuşanları mı savunuyorsun ya allah aşkına git kafa mı buluyorsun sen 13 yıldır buradasın doğar doğmaz babanın sana hesap açtığını düşünmeye başladım artık. Okumuyorsun güzel kardeşim OKUMUYORSUN oku az oku da birşeyler öğren twitte ne yazıyor daha bundan bi habersin gelmiş forumda ortalığı karıştırıyorsun... Seni ben burada görmek istemiyorum bu forumu hak etmiyorsun. Zaten profilin de bir o kadar saçma sapan şeylerle dolu. Seni psikolojik sorunlarınla baş başa bırakıyorum büyüyünce uslu olursan şirinleri görebilirsin hahahahah

  • 12-07-2020, 08:03:13
    #25
    Lederheld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Milli değerlerinden birisi olan Atatürk'ün annesi hakkında olur olmadık konuşanları mı savunuyorsun ya allah aşkına git kafa mı buluyorsun sen 13 yıldır buradasın doğar doğmaz babanın sana hesap açtığını düşünmeye başladım artık. Okumuyorsun güzel kardeşim OKUMUYORSUN oku az oku da birşeyler öğren twitte ne yazıyor daha bundan bi habersin gelmiş forumda ortalığı karıştırıyorsun... Seni ben burada görmek istemiyorum bu forumu hak etmiyorsun. Zaten profilin de bir o kadar saçma sapan şeylerle dolu. Seni psikolojik sorunlarınla baş başa bırakıyorum büyüyünce uslu olursan şirinleri görebilirsin hahahahah

    Ben konuya geldiğimde konunun başındaki mesaj zaten editlenmişti genede bu sana birinin anasına laf etme hakkı vermez evet sen bunu anlamıyor musun?
  • 12-07-2020, 08:03:26
    #26
    Burada savunduğun köpeğe bir bak @BuRaKM;


    https://twitter.com/GLinardis/status...605607936?s=19






    BuRaKM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben konuya geldiğimde konunun başındaki mesaj zaten editlenmişti genede bu sana birinin anasına laf etme hakkı vermez evet sen bunu anlamıyor musun?
    Aramızdakiler temizlenmeli en kısa sürede. !
  • 12-07-2020, 08:07:39
    #27
    Lederheld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burada savunduğun köpeğe bir bak
    Ben kimseyi savunmuyorum benim kendime göre doğrularım var bana yeter yaptığın yanlış kabul edeceksin 30 yaşındayım annem hiç hayatımda olmadı bunun tartışmasını yapacak değilim adama istediğini diyebilirsin gördüğün yerde ağzına iki tane çakabilirsin ama ana avrat katamazsın nokta