Prsoners adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İçimizde ki Hainler! Atatürk'e Hakaret!
27
●1.068
- 12-07-2020, 07:48:51Emin olun sizden daha çok yunanistana gidesim var.Ama siyasal boyuttan sebep hiçbiryere gitmeyiz.yolcu_34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-07-2020, 07:49:16@rootman; off topic kategorisi için mod bulamadım sizin yetkiniz dahilinde ise şurayı bir dağıtır mısınız? gereksiz polemik oluşmaya başladı.
@BilalBayar; hocam müsaitseniz sizde bakabilirsiniz.
Evet senin burada olman çok ilginç.BuRaKM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 12-07-2020, 07:55:32Tamam mesajımı tekrarlayayım o zaman kimseye küfürde edemezsin kimseye ananı avr*adını da diyemezsin 13 yıldır burdayım burda olmama veya olmamama kararda veremezsin.Lederheld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-07-2020, 07:56:41KuleliAjans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Aynen öyle olacak. Ya da bizde yüzme öğreneceğiz
İçimizdeki bölünmüşlüğü halletmeden bi yere gidersek afedersiniz ama kıçımıza baka baka geri geliriz ya da boğulan biz oluruzPrsoners adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayatta en nefret ettiğim olay siyasal ve dinsel tartışmalar herkezin dini ve siyasal inancı kendine. Bu sebepten dolayı kimse kimseye hakaret edemez bunları aşmamız lazım lakin zor gibi.
- 12-07-2020, 08:01:05Milli değerlerinden birisi olan Atatürk'ün annesi hakkında olur olmadık konuşanları mı savunuyorsun ya allah aşkına git kafa mı buluyorsun senBuRaKM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
13 yıldır buradasın doğar doğmaz babanın sana hesap açtığını düşünmeye başladım artık. Okumuyorsun güzel kardeşim OKUMUYORSUN oku az oku da birşeyler öğren twitte ne yazıyor daha bundan bi habersin gelmiş forumda ortalığı karıştırıyorsun... Seni ben burada görmek istemiyorum bu forumu hak etmiyorsun. Zaten profilin de bir o kadar saçma sapan şeylerle dolu. Seni psikolojik sorunlarınla baş başa bırakıyorum
büyüyünce uslu olursan şirinleri görebilirsin hahahahah

- 12-07-2020, 08:03:13Ben konuya geldiğimde konunun başındaki mesaj zaten editlenmişti genede bu sana birinin anasına laf etme hakkı vermez evet sen bunu anlamıyor musun?Lederheld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-07-2020, 08:03:26Burada savunduğun köpeğe bir bak @BuRaKM;
https://twitter.com/GLinardis/status...605607936?s=19

Aramızdakiler temizlenmeli en kısa sürede. !BuRaKM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 12-07-2020, 08:07:39Ben kimseyi savunmuyorum benim kendime göre doğrularım var bana yeter yaptığın yanlış kabul edeceksin 30 yaşındayım annem hiç hayatımda olmadı bunun tartışmasını yapacak değilim adama istediğini diyebilirsin gördüğün yerde ağzına iki tane çakabilirsin ama ana avrat katamazsın noktaLederheld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
13 yıldır buradasın doğar doğmaz babanın sana hesap açtığını düşünmeye başladım artık. Okumuyorsun güzel kardeşim OKUMUYORSUN oku az oku da birşeyler öğren twitte ne yazıyor daha bundan bi habersin gelmiş forumda ortalığı karıştırıyorsun... Seni ben burada görmek istemiyorum bu forumu hak etmiyorsun. Zaten profilin de bir o kadar saçma sapan şeylerle dolu. Seni psikolojik sorunlarınla baş başa bırakıyorum 
