Tamam mesajımı tekrarlayayım o zaman kimseye küfürde edemezsin kimseye ananı avr*adını da diyemezsin 13 yıldır burdayım burda olmama veya olmamama kararda veremezsin.
Milli değerlerinden birisi olan Atatürk'ün annesi hakkında olur olmadık konuşanları mı savunuyorsun ya allah aşkına git kafa mı buluyorsun sen

13 yıldır buradasın doğar doğmaz babanın sana hesap açtığını düşünmeye başladım artık. Okumuyorsun güzel kardeşim OKUMUYORSUN oku az oku da birşeyler öğren twitte ne yazıyor daha bundan bi habersin gelmiş forumda ortalığı karıştırıyorsun... Seni ben burada görmek istemiyorum bu forumu hak etmiyorsun. Zaten profilin de bir o kadar saçma sapan şeylerle dolu. Seni psikolojik sorunlarınla baş başa bırakıyorum

büyüyünce uslu olursan şirinleri görebilirsin hahahahah