BuRaKM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben kimseyi savunmuyorum benim kendime göre doğrularım var bana yeter yaptığın yanlış kabul edeceksin 30 yaşındayım annem hiç hayatımda olmadı bunun tartışmasını yapacak değilim adama istediğini diyebilirsin gördüğün yerde ağzına iki tane çakabilirsin ama ana avrat katamazsın nokta
Tamam haklısın o zaman ne diyelim kimse kimseyi tanımaz etmez kimsenin ne olduğu da bilinmez ama gelirsin bunu güzel bir şekilde söylersin. Senin söylediğin şekilde olmaz bu iş. Biraz hoşgörü fikrinizi söylerken güzel şekilde söyleyin bundan sonra yoksa böyle içinden çıkamayacağınız bir tartışma ortamı oluşturursunuz insanlarda hakkınızda yanlış düşünür.