BuRaKM adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İçimizde ki Hainler! Atatürk'e Hakaret!
27
●1.068
- 12-07-2020, 08:10:33Tamam haklısın o zaman ne diyelim kimse kimseyi tanımaz etmez kimsenin ne olduğu da bilinmez ama gelirsin bunu güzel bir şekilde söylersin. Senin söylediğin şekilde olmaz bu iş. Biraz hoşgörü fikrinizi söylerken güzel şekilde söyleyin bundan sonra yoksa böyle içinden çıkamayacağınız bir tartışma ortamı oluşturursunuz insanlarda hakkınızda yanlış düşünür.