İçimizde ki Hainler! Atatürk'e Hakaret!
27
●1.068
- 12-07-2020, 05:10:50Şikayette bulunsan ne olur mensup olduğu grup belli bunlara dokunmazlar onlar. Milleti böyle kutuplaştırıp tanımadığı Atatürk'e nefret duyan aptal nesiller yetiştirdiler işte. Allah ıslah etsin başka diyecek hiçbir şey yok.
- 12-07-2020, 05:11:57Onu yazan Yunanın anasını ******** Atamız ve ecdadlarimizin suya döktüğü gerçeği daha doğrudur o kıza söyleyin bunu da paylaşsın.
Edit: Yazarak konuşarak ülke kurtarılmaz dostlar bunlara da itibar etmeyin. Anlamıyorum a partisi b partisi derken iyice herkes birbirine düşman oldu yahu. Din bizim dinimiz, ata bizim Atamız, cami bizim camimiz, millet bizim milletimiz. Fikir ayrılıkları olur fakat hakaret boyutuna vardığında holigancilik ve farklı şeyler girer ortaya nitekim her konuda bu böyle. Siyaset forumda yasak ve ki ülkemizde de yasak olmalı herkes siyaset bilimi okumuş gibi her konu hakkında herşeyi çok iyi biliyor. Orası açılmış burası kapanmış sanane abi sen işini yapsana. Ülkene konuşarak, tartışarak ne katkı sağlayabilirsin?
Edit 2: forumun huzuru ve refahı için konuyu kaldırırsanız daha iyi olacaktır. Gerekli yerlere şikayette bulunduk. Bundan sonrası forum içerisinde tartışmaya ve siyasete yol açabilir. Biri gelir birazdan parti muhabbeti yapar ortamın tadı kaçmasın hiç yere. - 12-07-2020, 05:14:45Siber suçlara bildirdim. Fakat ne kadar ciddiye alınır bilmiyorum
- 12-07-2020, 07:27:07Çok meraklıysan sen gidersin hocam yunanistana, kuyruk acını anlayamadım tam olarak?BuRaKM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-07-2020, 07:27:53Neye çüş diyorlar?BuRaKM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yunanistana gidersin derken?
Nerede saygısızlık var?
Okuduğunu anlamakta zorlanıyor olsan gerek... Boş boş konuşup adamın canını sıkma sabah sabah önce okuduğunu anla ! - 12-07-2020, 07:35:26Araya kaynama kenarda bekle.KuleliAjans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizim burda eşşeğe çüş derler merak ediyorsan kimse sana burda milletin anasına küfür etme izni vermiyor. Canın sıkılırsada soda iç hararetini alır mesajını report ettim zaten dahada uzatmaLederheld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle