Gitmekte sıkıntı yok da hocam biz oraya gidersek muhtemelen yine birileri tekrardan yüzme öğrenecek.

İnşallah inşallah.


Aynen öyle olacak. Ya da bizde yüzme öğreneceğiz
Emin olun sizden daha çok yunanistana gidesim var. Ama siyasal boyuttan sebep hiçbiryere gitmeyiz.
İçimizdeki bölünmüşlüğü halletmeden bi yere gidersek afedersiniz ama kıçımıza baka baka geri geliriz ya da boğulan biz oluruz

Hayatta en nefret ettiğim olay siyasal ve dinsel tartışmalar herkezin dini ve siyasal inancı kendine. Bu sebepten dolayı kimse kimseye hakaret edemez bunları aşmamız lazım lakin zor gibi.