Sizce ne yapılabilir veya parça parça işine yarayacak arkadaşım var mıdır? Fatura, kutu durmakta. Mutlaka yorumlarınızı bekliyorum çünkü çökmüş haldeyim 😂
Tamir Edilmesi Beklenirken Yedek Parça Olan İphone 7
12
●316
- 05-07-2020, 02:23:39Telefonum hafif bir şekilde arka kısmı yere gelecek şekilde bir hafta önce düştü. Kırılmaz cam ve kılıfsız kullanmaya kıyamadığım ve kaskolu aldığım cihazımı aksilik ya garantisi bir hafta geçmişken düşürdüm. Apple logosunda takılı kalıyordu sürekli logoda kapanıp açılıyordu. Tamirci başta açıp bataryanın soketi çıkmış dedi taktı olmadı, sonra anakart dediler 500₺ tamir ücreti, güvendiğim usta olduğu için kabul ettim. Derken bir hafta bekledik. Ardından cihaz olmuştu bir baktım sim algılamıyor, servis yok yazıyor😅 Derken bir gün daha bekledik ve iade edeceğiz paranızı, telefon olmuyor cevabıya karşılaştım. Baseband hatasıymış ve tamiri zormuş. İnternette zıttı bir şekilde yapılabileceği yazıyor ancak bozulma riski var sanırım. Hal böyleyken akıl arıyorum. Yeni bir telefon aldım kendime android ancak hurda parasına 250-300₺ ye iphone 7 satmak istemiyorum
Sizce ne yapılabilir veya parça parça işine yarayacak arkadaşım var mıdır? Fatura, kutu durmakta. Mutlaka yorumlarınızı bekliyorum çünkü çökmüş haldeyim 😂
- 05-07-2020, 02:30:03Üyeliği durdurulduTamire verdiğiniz kişiden sonra daha kötü hale geldiyse tüketici haklarına başvurun cihazın parasını geri alabilirsiniz. Fatura bedelindeki parayı. Onun dışında servis dışında tamir yaptırmak zaten baştan hata. Ben düzgün yapana daha denk gelmedim. Hangi marka model olursa olsun hep sıkıntı çıkar.
- 05-07-2020, 02:34:35Şu an bulunduğum il sebebiyle servis bulmak mümkün değil sadece yetkili servis tarzı çalışan yerlere ulaşabiliyorsunuz bu da onlardan biriydi. Şahsen anlattıkları ile güven verici ancak 2020 yılındayız ve ülkemizde apple tamiri konusunda ilerleme kat edememişiz sanırım. Baseband hatası olası bir durum bence tamiri zor olmamalıydı
4500 liralık telefona hurda diye alırız 250₺ eder denince insanın zoruna gidiyor
Hocam 150₺ ye çözüldüyse muhtemelen benim olay değildir😄dislanze adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 05-07-2020, 02:36:49düşme sonucu 1 parçası zarar görüyor göstermişti detaylı şekilde onarınca düzeliyororhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-07-2020, 02:53:13Eskisehire bir tanidign varsa telefonu gonder , baseband Problemine baktiralim. Ona gore ucret ogrenebilirim dilersen. Genelde baseband cozuyorlar ama net konusamam, gezdirilen tamirciler bazen hatayi farkli yerde arayip surekli oynama yapabiliyorlar. Bu yuzden yanina ekstra maliyet cikabiliyor. En onemliside sogutucu plakalari aliyorlar. Teelfon cayir cayir sonra
- 05-07-2020, 03:47:01merhabalar hocam pm yolladım okuyup dönüş yaparsınız iyi akşamlar
- 05-07-2020, 11:32:40Kesinlikle ne oldu ne yapıldı bilmiyorum hocam. Eskişehirde maalesef tanıdığım yok. Bir de yaparız diyenler garanti vermedi daha da kötü olsun istemiyorum. 1000-1500 arası maaliyet çıkartıyorlarmosyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Bakacağım hocam hemenPartusYusuf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Malatyadayım şu an hocamikincieldeguven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle