• 05-07-2020, 02:23:39
    #1
    Telefonum hafif bir şekilde arka kısmı yere gelecek şekilde bir hafta önce düştü. Kırılmaz cam ve kılıfsız kullanmaya kıyamadığım ve kaskolu aldığım cihazımı aksilik ya garantisi bir hafta geçmişken düşürdüm. Apple logosunda takılı kalıyordu sürekli logoda kapanıp açılıyordu. Tamirci başta açıp bataryanın soketi çıkmış dedi taktı olmadı, sonra anakart dediler 500₺ tamir ücreti, güvendiğim usta olduğu için kabul ettim. Derken bir hafta bekledik. Ardından cihaz olmuştu bir baktım sim algılamıyor, servis yok yazıyor😅 Derken bir gün daha bekledik ve iade edeceğiz paranızı, telefon olmuyor cevabıya karşılaştım. Baseband hatasıymış ve tamiri zormuş. İnternette zıttı bir şekilde yapılabileceği yazıyor ancak bozulma riski var sanırım. Hal böyleyken akıl arıyorum. Yeni bir telefon aldım kendime android ancak hurda parasına 250-300₺ ye iphone 7 satmak istemiyorum Sizce ne yapılabilir veya parça parça işine yarayacak arkadaşım var mıdır? Fatura, kutu durmakta. Mutlaka yorumlarınızı bekliyorum çünkü çökmüş haldeyim 😂
  • 05-07-2020, 02:30:03
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Tamire verdiğiniz kişiden sonra daha kötü hale geldiyse tüketici haklarına başvurun cihazın parasını geri alabilirsiniz. Fatura bedelindeki parayı. Onun dışında servis dışında tamir yaptırmak zaten baştan hata. Ben düzgün yapana daha denk gelmedim. Hangi marka model olursa olsun hep sıkıntı çıkar.
  • 05-07-2020, 02:32:30
    #3
    tamiri herkes yapamıyor hocam dediğiniz olay daha önce başıma geldi 150TLye sürekli çaliştiğim tamirçi işi cözdü
  • 05-07-2020, 02:34:35
    #4
    Şu an bulunduğum il sebebiyle servis bulmak mümkün değil sadece yetkili servis tarzı çalışan yerlere ulaşabiliyorsunuz bu da onlardan biriydi. Şahsen anlattıkları ile güven verici ancak 2020 yılındayız ve ülkemizde apple tamiri konusunda ilerleme kat edememişiz sanırım. Baseband hatası olası bir durum bence tamiri zor olmamalıydı 4500 liralık telefona hurda diye alırız 250₺ eder denince insanın zoruna gidiyor



    dislanze adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tamiri herkes yapamıyor hocam dediğiniz olay daha önce başıma geldi 150TLye sürekli çaliştiğim tamirçi işi cözdü
    Hocam 150₺ ye çözüldüyse muhtemelen benim olay değildir😄
  • 05-07-2020, 02:36:49
    #5
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu an bulunduğum il sebebiyle servis bulmak mümkün değil sadece yetkili servis tarzı çalışan yerlere ulaşabiliyorsunuz bu da onlardan biriydi. Şahsen anlattıkları ile güven verici ancak 2020 yılındayız ve ülkemizde apple tamiri konusunda ilerleme kat edememişiz sanırım. Baseband hatası olası bir durum bence tamiri zor olmamalıydı 4500 liralık telefona hurda diye alırız 250₺ eder denince insanın zoruna gidiyor




    Hocam 150₺ ye çözüldüyse muhtemelen benim olay değildir😄
    düşme sonucu 1 parçası zarar görüyor göstermişti detaylı şekilde onarınca düzeliyor
  • 05-07-2020, 02:53:13
    #6
    Eskisehire bir tanidign varsa telefonu gonder , baseband Problemine baktiralim. Ona gore ucret ogrenebilirim dilersen. Genelde baseband cozuyorlar ama net konusamam, gezdirilen tamirciler bazen hatayi farkli yerde arayip surekli oynama yapabiliyorlar. Bu yuzden yanina ekstra maliyet cikabiliyor. En onemliside sogutucu plakalari aliyorlar. Teelfon cayir cayir sonra
  • 05-07-2020, 03:47:01
    #7
    merhabalar hocam pm yolladım okuyup dönüş yaparsınız iyi akşamlar
  • 05-07-2020, 10:29:58
    #8
    Hangi ildesiniz hocam bir şansımızı deneyelim?
  • 05-07-2020, 11:32:40
    #9
    mosyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eskisehire bir tanidign varsa telefonu gonder , baseband Problemine baktiralim. Ona gore ucret ogrenebilirim dilersen. Genelde baseband cozuyorlar ama net konusamam, gezdirilen tamirciler bazen hatayi farkli yerde arayip surekli oynama yapabiliyorlar. Bu yuzden yanina ekstra maliyet cikabiliyor. En onemliside sogutucu plakalari aliyorlar. Teelfon cayir cayir sonra
    Kesinlikle ne oldu ne yapıldı bilmiyorum hocam. Eskişehir’de maalesef tanıdığım yok. Bir de yaparız diyenler garanti vermedi daha da kötü olsun istemiyorum. 1000-1500 arası maaliyet çıkartıyorlar

    PartusYusuf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhabalar hocam pm yolladım okuyup dönüş yaparsınız iyi akşamlar
    Bakacağım hocam hemen

    ikincieldeguven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi ildesiniz hocam bir şansımızı deneyelim?
    Malatya’dayım şu an hocam