Telefonum hafif bir şekilde arka kısmı yere gelecek şekilde bir hafta önce düştü. Kırılmaz cam ve kılıfsız kullanmaya kıyamadığım ve kaskolu aldığım cihazımı aksilik ya garantisi bir hafta geçmişken düşürdüm. Apple logosunda takılı kalıyordu sürekli logoda kapanıp açılıyordu. Tamirci başta açıp bataryanın soketi çıkmış dedi taktı olmadı, sonra anakart dediler 500₺ tamir ücreti, güvendiğim usta olduğu için kabul ettim. Derken bir hafta bekledik. Ardından cihaz olmuştu bir baktım sim algılamıyor, servis yok yazıyor😅 Derken bir gün daha bekledik ve iade edeceğiz paranızı, telefon olmuyor cevabıya karşılaştım. Baseband hatasıymış ve tamiri zormuş. İnternette zıttı bir şekilde yapılabileceği yazıyor ancak bozulma riski var sanırım. Hal böyleyken akıl arıyorum. Yeni bir telefon aldım kendime android ancak hurda parasına 250-300₺ ye iphone 7 satmak istemiyorum

Sizce ne yapılabilir veya parça parça işine yarayacak arkadaşım var mıdır? Fatura, kutu durmakta. Mutlaka yorumlarınızı bekliyorum çünkü çökmüş haldeyim 😂