Şu an bulunduğum il sebebiyle servis bulmak mümkün değil sadece yetkili servis tarzı çalışan yerlere ulaşabiliyorsunuz bu da onlardan biriydi. Şahsen anlattıkları ile güven verici ancak 2020 yılındayız ve ülkemizde apple tamiri konusunda ilerleme kat edememişiz sanırım. Baseband hatası olası bir durum bence tamiri zor olmamalıydı 4500 liralık telefona hurda diye alırız 250₺ eder denince insanın zoruna gidiyor



dislanze adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tamiri herkes yapamıyor hocam dediğiniz olay daha önce başıma geldi 150TLye sürekli çaliştiğim tamirçi işi cözdü
Hocam 150₺ ye çözüldüyse muhtemelen benim olay değildir😄