Tamire verdiğiniz kişiden sonra daha kötü hale geldiyse tüketici haklarına başvurun cihazın parasını geri alabilirsiniz. Fatura bedelindeki parayı. Onun dışında servis dışında tamir yaptırmak zaten baştan hata. Ben düzgün yapana daha denk gelmedim. Hangi marka model olursa olsun hep sıkıntı çıkar.