Tamir Edilmesi Beklenirken Yedek Parça Olan İphone 7
12
●316
- 05-07-2020, 11:40:21Baseband sonrası genelde cihazlar bir daha bozulur. O yüzden yerel tamirciler bu tarz çalışmayı kabul etmez. Yani tamircinizin " ben yapamam " demesi çok daha güzel. Yaptırıp 1 hafta sonra bozulsa paranız hiç olacak...
- 05-07-2020, 11:44:37Hocam işte duyguma derman oldun kime desem yapamam diyor bu boyle yapılamayan bir sorun mudur?dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-07-2020, 11:48:46Hocam kronik hale geliyor. Yani yaptırdıktan sonra bozulma olasılığı %80... Ben kendim telefon tamiri ile uğraşıyorum hobi olarak. Arkadaşım getirdi bana gördüm arızayı.orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel bir servise yönlendirdim kendisini. Cihazı yaptırmış, sim kartı takmış sorun yok. Eve vardığında sonuç hüsran... yine aynı hata ile karşılaşmış.
Ek olarak o telefonu 250 TL'ye alırım diyen adamda seni tokatlamaya çalışıyordur. - 05-07-2020, 13:04:48Hocam peki bu haliyle parçalayıp satmak mı sizce daha mantıklı? Ne kadara satmalıyım sizce? Ekranını yaptırmak istesem sırf orijinal ekrana 700₺ diyorlar başıma geldi biliyorum bu piyasayı anlamadım gittidijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle