• 05-07-2020, 11:40:21
    #10
    Baseband sonrası genelde cihazlar bir daha bozulur. O yüzden yerel tamirciler bu tarz çalışmayı kabul etmez. Yani tamircinizin " ben yapamam " demesi çok daha güzel. Yaptırıp 1 hafta sonra bozulsa paranız hiç olacak...
  • 05-07-2020, 11:44:37
    #11
    dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Baseband sonrası genelde cihazlar bir daha bozulur. O yüzden yerel tamirciler bu tarz çalışmayı kabul etmez. Yani tamircinizin " ben yapamam " demesi çok daha güzel. Yaptırıp 1 hafta sonra bozulsa paranız hiç olacak...
    Hocam işte duyguma derman oldun kime desem yapamam diyor bu boyle yapılamayan bir sorun mudur?
  • 05-07-2020, 11:48:46
    #12
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam işte duyguma derman oldun kime desem yapamam diyor bu boyle yapılamayan bir sorun mudur?
    Hocam kronik hale geliyor. Yani yaptırdıktan sonra bozulma olasılığı %80... Ben kendim telefon tamiri ile uğraşıyorum hobi olarak. Arkadaşım getirdi bana gördüm arızayı.
    Güzel bir servise yönlendirdim kendisini. Cihazı yaptırmış, sim kartı takmış sorun yok. Eve vardığında sonuç hüsran... yine aynı hata ile karşılaşmış.

    Ek olarak o telefonu 250 TL'ye alırım diyen adamda seni tokatlamaya çalışıyordur.
  • 05-07-2020, 13:04:48
    #13
    dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kronik hale geliyor. Yani yaptırdıktan sonra bozulma olasılığı %80... Ben kendim telefon tamiri ile uğraşıyorum hobi olarak. Arkadaşım getirdi bana gördüm arızayı.
    Güzel bir servise yönlendirdim kendisini. Cihazı yaptırmış, sim kartı takmış sorun yok. Eve vardığında sonuç hüsran... yine aynı hata ile karşılaşmış.

    Ek olarak o telefonu 250 TL'ye alırım diyen adamda seni tokatlamaya çalışıyordur.
    Hocam peki bu haliyle parçalayıp satmak mı sizce daha mantıklı? Ne kadara satmalıyım sizce? Ekranını yaptırmak istesem sırf orijinal ekrana 700₺ diyorlar başıma geldi biliyorum bu piyasayı anlamadım gitti