Hocam işte duyguma derman oldun kime desem yapamam diyor bu boyle yapılamayan bir sorun mudur?
Hocam kronik hale geliyor. Yani yaptırdıktan sonra bozulma olasılığı %80... Ben kendim telefon tamiri ile uğraşıyorum hobi olarak. Arkadaşım getirdi bana gördüm arızayı.
Güzel bir servise yönlendirdim kendisini. Cihazı yaptırmış, sim kartı takmış sorun yok. Eve vardığında sonuç hüsran... yine aynı hata ile karşılaşmış.
Ek olarak o telefonu 250 TL'ye alırım diyen adamda seni tokatlamaya çalışıyordur.