Baseband sonrası genelde cihazlar bir daha bozulur. O yüzden yerel tamirciler bu tarz çalışmayı kabul etmez. Yani tamircinizin " ben yapamam " demesi çok daha güzel. Yaptırıp 1 hafta sonra bozulsa paranız hiç olacak...
Hocam işte duyguma derman oldun kime desem yapamam diyor bu boyle yapılamayan bir sorun mudur?