Hocam kronik hale geliyor. Yani yaptırdıktan sonra bozulma olasılığı %80... Ben kendim telefon tamiri ile uğraşıyorum hobi olarak. Arkadaşım getirdi bana gördüm arızayı.
Güzel bir servise yönlendirdim kendisini. Cihazı yaptırmış, sim kartı takmış sorun yok. Eve vardığında sonuç hüsran... yine aynı hata ile karşılaşmış.
Ek olarak o telefonu 250 TL'ye alırım diyen adamda seni tokatlamaya çalışıyordur.
Hocam peki bu haliyle parçalayıp satmak mı sizce daha mantıklı? Ne kadara satmalıyım sizce? Ekranını yaptırmak istesem sırf orijinal ekrana 700₺ diyorlar başıma geldi biliyorum bu piyasayı anlamadım gitti