Sandığınız kadar aptal değiliz arkadaşlar....
22
●928
- 30-06-2020, 22:51:54Bunlara bir de küçük eklenti yapayım ;
- Ya hocam, benim hiç param yok biliyor musun ? şu yazdığın X kodunu bana versen de ben de para yapsam ?
- Hocam ben ayda 40k kazanmayı hedefliyorum taaam mı, .. Peki ? , şu bilmemne kodunu bana 1K TL ye açık kaynak versen ? HÖ ???
Ciddi insanın sinirleri zıplıyor ve bir türlü de aşağı inmiyor.. - 01-07-2020, 20:46:48
hangi kategori bu hocam aynı sosyal medya pinterest tayfasının kategorisi mi ?
- 01-07-2020, 21:02:46Böyle muhabbetler ile karşılaşıyorsanız sizde de bir hata mevcuttur.osawashere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sınırlarınızı iyi çizmeniz lazım, bana böyle bir şey teklif etmeye çekinir insanlar.
Müşteri profiliniz ve iş networkünüz çok düşük profilli demektir.
Bir kodlayıcıya sen yaz ben satayım diyen adam çer çöptür.
Gerçekten satabilecek kapasitesi olan adam ücretli yazdırır ve satışın tüm karını cebe atar.
Böyle muhabbetlere maruz kalıyorsanız gerçekten Allah sabır versin.
Bu tarz muhabbet yapan insanları hemen networkünüzden çıkarın.
Bu tarz adamların bırakın size kendilerine de bir faydası yoktur. - 01-07-2020, 21:08:51Bana da haftada bir; " hocam sizin referansları bizim sayfada yayınlayalım, iş geldikçe sizde kazanın bizde.... "
- 01-07-2020, 21:25:17ama şu da var reis bu kodlamacılar gerçekten aptal değil çok çok uyanık. ilk sordukları soru bütçen ne
bütçeye göre muamele çekiyorlar. ayrııca ufak bir kod en az 20 kişi alacak bilemedin 5 kişiye satarsın 250 yerine 100 tl ye yap şunu 4 5 kişiye daha satarsın nasıl olsa diyorum yok diyor . çoğunun elinde bir sürü şablon var çaldı mı çırptı mı belli değil. aynı köy berberleri gibi sen ne anlatırsan anlat o bildiği gibi kesiyor 
bizim hesaba göre bize 250 çekmek yerine 100 dese toplamda en kötü 500 kazanacak ama o illa bendne 250 almak başkasına satmama ( ki doğruysa ) derdinde. biz de bu adam ya gerçekten hesap bilmiyor ya da çok uyanık diyoruz. - 01-07-2020, 21:43:44Değerli hocam yazılım ekmek değildir. Sürümden kazanmaya çalışırsanız canınız yanar. Yazılımlar sat unut sistemler değildir. Sattığınız adamlar size muhakkak ulaşırlar ve zamanınızı çalarlar. 20 kişi yerine 100 kişiye satarsanız durmadan sizi darlarlar. O yüzden ben bir yazılımı 100 kişiye 100 liradan satmak yerine 1 kişiye 5 bin liraya satmayı tercih ederim. Yarı yarıya az kazanırım ama 100 adamın abuk sabuk amatörlükleri, hosting hesaplarının kısıtlamalarının yaratacağı problemler ile uğraşmam. Bir yazılımı çok kişiye satınca kodun ayağa düşme, w@reze düşme ihtimali de artar. Yazılımcının sermayesi zamandır. Çoğunun elindeki şablonlar çalma çırpma değli ticari olarak bedava kullanabilecekleri open source framework ya da tema şabonlarıdır muhtemelen. Çünkü premium temaların extenden ticari lisansları bin dolardan başlar. 200 liralık scriptten 5000 bin liralık premium dizayn bekliyorsunuz. Köy berberi istemiyorsanız etilerde klass bir erkek kuaförüne gidip harika bir saç tasarımına sahip olabillirsiniz ve ona göre de parasını ödersiniz.dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-07-2020, 21:46:57Anormal birşey değil. 80-83 milyonluk ülkeyiz. 50 milyon kişi ülkeyi nasıl kurtaracağı hakkında fikirler sunuyor. Ben olsam şunu yaparım ben olsam bunu yaparım. Bu bizlerin doğasında var. o yüzden aha sakin yaklaşıp muhattap olmayın. Çünkü işi bilmeyen insanla iş yaparsanız zararlı çıkarsınız.
hangi kategori bu hocam aynı sosyal medya pinterest tayfasının kategorisi mi ?
bütçeye göre muamele çekiyorlar. ayrııca ufak bir kod en az 20 kişi alacak bilemedin 5 kişiye satarsın 250 yerine 100 tl ye yap şunu 4 5 kişiye daha satarsın nasıl olsa diyorum yok diyor . çoğunun elinde bir sürü şablon var çaldı mı çırptı mı belli değil. aynı köy berberleri gibi sen ne anlatırsan anlat o bildiği gibi kesiyor