ama şu da var reis bu kodlamacılar gerçekten aptal değil çok çok uyanık. ilk sordukları soru bütçen ne

bütçeye göre muamele çekiyorlar. ayrııca ufak bir kod en az 20 kişi alacak bilemedin 5 kişiye satarsın 250 yerine 100 tl ye yap şunu 4 5 kişiye daha satarsın nasıl olsa diyorum yok diyor . çoğunun elinde bir sürü şablon var çaldı mı çırptı mı belli değil. aynı köy berberleri gibi sen ne anlatırsan anlat o bildiği gibi kesiyor

bizim hesaba göre bize 250 çekmek yerine 100 dese toplamda en kötü 500 kazanacak ama o illa bendne 250 almak başkasına satmama ( ki doğruysa ) derdinde. biz de bu adam ya gerçekten hesap bilmiyor ya da çok uyanık diyoruz.