• 30-06-2020, 22:41:40
    #1
    Uzun zaman kod yazmış bir çok arkadaşın başına muhakkak gelmiştir.

    - Bak şimdi sen kodu yaz, ben senin yerine pazarlarım, paranın....
    - Hocam sen biliyorsun 2 gün harcasan yazarsın, ne olur yazsan ?
    - Çok biliyorsunuz ya, hep ondan oluyor..
    - Bu kadar çok şey biliyorsun nasıl para kazanamıyorsun anlamıyorum yaaa ( sanırsın cüzdanıma bakmış )
    - Bak sen bilmiyorsun... E ben bilmiyorsam neden bana geldin iş anlatıyorsun ? ya da ortak olalım derdindesin ?
    - Sen yaz, gerisini bana bırak...


    Arkadaşlar , hiç düşündünüz mü acaba ? bizler sizin sandığınız kadar aptal degiliz ....
    Eğer kodu biz yazıyorsak zaten söylediğiniz şeylerin %99 u yapabiliriz ? ( kodlama yapılarak çalışılacak projeler için)
    Sürekli "sen bilmiyorsun bak" ile başlayıp "Ben senin yerinde olsam" ile bitirmeyin.
    1 benim yerimde degilsin, 2 ben bilmiyorsam sen ne arıyorsun orada ????


    En ama en çok gıcık olduğum da şudur "Bak şimdi hacı, sen benim dediklerimi yaz, ben sana referans olurum". Başka ?
    O kadar yılını harca, işin dibine kadar öğren, binlerce hata yap ve o hatalarından ders al...
    sonra kendini zeki sanan birisi gelsin , "Şimdi ben senin yerinde olsam ne yapardım biliyor musun" diye sorsun
    bilmiyorum , ve bilmek de istemiyorum arkadaşım...
    o kadar yıl dirsek çürütmüşsem bırak da kararımı ben vereyim.

    Ve en son olarak da "Abi sen yaz , kesin para kazanırız"
    Yani sen zaman harca, kazanmazsa da bana giren çıkan yok, sen düşün demenin en garip hali.

    İyi forumlar..
  • 30-06-2020, 22:43:31
    #2
    Senin kafa bende olcak...
  • 30-06-2020, 22:43:42
    #3
    Üyeliği durduruldu
    osawashere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzun zaman kod yazmış bir çok arkadaşın başına muhakkak gelmiştir.

    - Bak şimdi sen kodu yaz, ben senin yerine pazarlarım, paranın....
    - Hocam sen biliyorsun 2 gün harcasan yazarsın, ne olur yazsan ?
    - Çok biliyorsunuz ya, hep ondan oluyor..
    - Bu kadar çok şey biliyorsun nasıl para kazanamıyorsun anlamıyorum yaaa ( sanırsın cüzdanıma bakmış )
    - Bak sen bilmiyorsun... E ben bilmiyorsam neden bana geldin iş anlatıyorsun ? ya da ortak olalım derdindesin ?
    - Sen yaz, gerisini bana bırak...


    Arkadaşlar , hiç düşündünüz mü acaba ? bizler sizin sandığınız kadar aptal degiliz ....
    Eğer kodu biz yazıyorsak zaten söylediğiniz şeylerin %99 u yapabiliriz ? ( kodlama yapılarak çalışılacak projeler için)
    Sürekli "sen bilmiyorsun bak" ile başlayıp "Ben senin yerinde olsam" ile bitirmeyin.
    1 benim yerimde degilsin, 2 ben bilmiyorsam sen ne arıyorsun orada ????


    En ama en çok gıcık olduğum da şudur "Bak şimdi hacı, sen benim dediklerimi yaz, ben sana referans olurum". Başka ?
    O kadar yılını harca, işin dibine kadar öğren, binlerce hata yap ve o hatalarından ders al...
    sonra kendini zeki sanan birisi gelsin , "Şimdi ben senin yerinde olsam ne yapardım biliyor musun" diye sorsun
    bilmiyorum , ve bilmek de istemiyorum arkadaşım...
    o kadar yıl dirsek çürütmüşsem bırak da kararımı ben vereyim.

    Ve en son olarak da "Abi sen yaz , kesin para kazanırız"
    Yani sen zaman harca, kazanmazsa da bana giren çıkan yok, sen düşün demenin en garip hali.

    İyi forumlar..

    Sana sonuna kadar katılıyorum. Sadece bu mecrada değil işinde iyi olmak için onca derdin tasanin arasindan cikan herkes icin gecerli. Destekcinim.
  • 30-06-2020, 22:44:42
    #4
    Bkz: taviz
  • 30-06-2020, 22:46:30
    #5
    yapacak birşey yok hocam insanlık olarak pc den para kazanan geçimini sağlayan insanlar hep yattığı yerden rahat para kazanan insanlar olarak görülmüştür bu algı oldukça bu tarz insanlarda hep karşımıza çıkacaktır.
  • 30-06-2020, 22:47:21
    #6
    ne yazık ki doğru.
    • osawashere
    osawashere bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 30-06-2020, 22:47:56
    #7
    insanın iş yapma isteğini sıfırlıyorlar, tek diyeceğim; birileriyle iş yapmayı öğren, sonra ne yaptıracaksan yaptır. sizle uğraşmak zorunda değil kimse.
  • 30-06-2020, 22:48:34
    #8
    bana bir feysbuk gibi site açabilirmisin
  • 30-06-2020, 22:50:23
    #9
    SpyQuality adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yapacak birşey yok hocam insanlık olarak pc den para kazanan geçimini sağlayan insanlar hep yattığı yerden rahat para kazanan insanlar olarak görülmüştür bu algı oldukça bu tarz insanlarda hep karşımıza çıkacaktır.
    ++++++