Uzun zaman kod yazmış bir çok arkadaşın başına muhakkak gelmiştir.

- Bak şimdi sen kodu yaz, ben senin yerine pazarlarım, paranın....
- Hocam sen biliyorsun 2 gün harcasan yazarsın, ne olur yazsan ?
- Çok biliyorsunuz ya, hep ondan oluyor..
- Bu kadar çok şey biliyorsun nasıl para kazanamıyorsun anlamıyorum yaaa ( sanırsın cüzdanıma bakmış )
- Bak sen bilmiyorsun... E ben bilmiyorsam neden bana geldin iş anlatıyorsun ? ya da ortak olalım derdindesin ?
- Sen yaz, gerisini bana bırak...


Arkadaşlar , hiç düşündünüz mü acaba ? bizler sizin sandığınız kadar aptal degiliz ....
Eğer kodu biz yazıyorsak zaten söylediğiniz şeylerin %99 u yapabiliriz ? ( kodlama yapılarak çalışılacak projeler için)
Sürekli "sen bilmiyorsun bak" ile başlayıp "Ben senin yerinde olsam" ile bitirmeyin.
1 benim yerimde degilsin, 2 ben bilmiyorsam sen ne arıyorsun orada ????


En ama en çok gıcık olduğum da şudur "Bak şimdi hacı, sen benim dediklerimi yaz, ben sana referans olurum". Başka ?
O kadar yılını harca, işin dibine kadar öğren, binlerce hata yap ve o hatalarından ders al...
sonra kendini zeki sanan birisi gelsin , "Şimdi ben senin yerinde olsam ne yapardım biliyor musun" diye sorsun
bilmiyorum , ve bilmek de istemiyorum arkadaşım...
o kadar yıl dirsek çürütmüşsem bırak da kararımı ben vereyim.

Ve en son olarak da "Abi sen yaz , kesin para kazanırız"
Yani sen zaman harca, kazanmazsa da bana giren çıkan yok, sen düşün demenin en garip hali.

İyi forumlar..