Anormal birşey değil. 80-83 milyonluk ülkeyiz. 50 milyon kişi ülkeyi nasıl kurtaracağı hakkında fikirler sunuyor. Ben olsam şunu yaparım ben olsam bunu yaparım. Bu bizlerin doğasında var. o yüzden aha sakin yaklaşıp muhattap olmayın. Çünkü işi bilmeyen insanla iş yaparsanız zararlı çıkarsınız.