Bunlara bir de küçük eklenti yapayım ;
- Ya hocam, benim hiç param yok biliyor musun ? şu yazdığın X kodunu bana versen de ben de para yapsam ?
- Hocam ben ayda 40k kazanmayı hedefliyorum taaam mı, .. Peki ? , şu bilmemne kodunu bana 1K TL ye açık kaynak versen ? HÖ ???
Ciddi insanın sinirleri zıplıyor ve bir türlü de aşağı inmiyor..