• 30-06-2020, 11:08:09
    #1
    Merhabalar,

    Güvenlik kamerası olmadan veya ucuz bir şekilde güvenlik kamerası ile Garajımın içini ve dışarıdan garajımın dışını kayıt altına almak istiyorum.

    Elimde eski bir masaüstü bilgisayarım var. 2 Adet Web Cam alıp poşet ile birini dışarıya koysam kayıtta bir sorun olabilir mi ?

    En ucuz şekilde yapmayı planlıyorum. İnternetten Güvenlik Kamerası setlerine baktım ve aşağıda linkini bıraktığım seti buldum. Sizce kaliteli midir ? Almalı mıyım ? Yoksa webcam ile yapsam verim alabilir miyim ?

    https://urun.n11.com/guvenlik-kamera...xoCecIQAvD_BwE

    Yukarıdaki pakette Statik İP alarak uzaktan erişim de yapılabiliyor.

    Fikirlerinizi bekliyorum .
    Saygılarımla.
  • 30-06-2020, 11:10:10
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Araç içi kameralar var biliyorsundur ucuz yollu , belirli bir kayıttan sonra kendini 0 lıyor. Hem yer kaplamaz diye düşünüyorum
  • 30-06-2020, 11:10:26
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    webcam bence sağlıklı olacağını sanmıyorum heleki geceleri, seçtiğiniz ürün güzel almanızı tavsiye ederim
  • 30-06-2020, 11:11:43
    #4
    Set çöp malesef sadece kayıt cihazı zaten 500 600 tl ve iki adet güzel kamera ile minimum 1000 1100 tl ye halledebilirsin
  • 30-06-2020, 11:16:05
    #5
    ysnozverdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Set çöp malesef sadece kayıt cihazı zaten 500 600 tl ve iki adet güzel kamera ile minimum 1000 1100 tl ye halledebilirsin
    Ne sıkıntısı yaşayabilirim ? Alfamed markasının tek kamera satışları pahalı geldi. Set bozuk gelirse iade de edebilirim.
  • 30-06-2020, 11:17:15
    #6
    Haikon öneririm. Statik IP gerektirmez. IP için ekstra para vermeye gerek yok.
  • 30-06-2020, 11:21:08
    #7
    MRDMR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haikon öneririm. Statik IP gerektirmez. IP için ekstra para vermeye gerek yok.
    Hocam sabit ip'yi zaten almayı düşünüyorum. Masaüstü ve Dizüstü cihazıma uzaktan bağlanırken de işime yarayacaktır. Dediğiniz firmaya baktım ve 2 Kamera, Kayıt cihazı 700 TL den başlıyor. Bütçemi çok aşıyor hocam.
    Bütçemi çok aşmayan bir şey aramaktayım mümkünse .
  • 30-06-2020, 11:22:01
    #8
    Emirhan1327 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne sıkıntısı yaşayabilirim ? Alfamed markasının tek kamera satışları pahalı geldi. Set bozuk gelirse iade de edebilirim.
    Yağlı boya görüntüsü, gece çekimlerinin berbatlığı ve kamera kayıt cihazının kayıtları düzgün kaydedememesi vs vs vs... Sağlıklı bir sistemi iki kamera bir kayıt sistemi ve kablosu ile birlikte 1000 tl civarı bir ücret ödemen gerekir
  • 30-06-2020, 11:23:47
    #9
    ysnozverdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yağlı boya görüntüsü, gece çekimlerinin berbatlığı ve kamera kayıt cihazının kayıtları düzgün kaydedememesi vs vs vs... Sağlıklı bir sistemi iki kamera bir kayıt sistemi ve kablosu ile birlikte 1000 tl civarı bir ücret ödemen gerekir
    Hmm.

    O zaman kamera işi iptal gibi duruyor .

    Yorumunuz için Teşekkür ederim hocam.