Güvenlik kamerası olmadan veya ucuz bir şekilde güvenlik kamerası ile Garajımın içini ve dışarıdan garajımın dışını kayıt altına almak istiyorum.
Elimde eski bir masaüstü bilgisayarım var. 2 Adet Web Cam alıp poşet ile birini dışarıya koysam kayıtta bir sorun olabilir mi ?
En ucuz şekilde yapmayı planlıyorum. İnternetten Güvenlik Kamerası setlerine baktım ve aşağıda linkini bıraktığım seti buldum. Sizce kaliteli midir ? Almalı mıyım ? Yoksa webcam ile yapsam verim alabilir miyim ?
https://urun.n11.com/guvenlik-kamera...xoCecIQAvD_BwE
Yukarıdaki pakette Statik İP alarak uzaktan erişim de yapılabiliyor.
Fikirlerinizi bekliyorum
.Saygılarımla.
.