Konu
Garajımı Kayıt Altına Almak İstiyorum
30-06-2020, 11:16:05
#5
Emirhan1327
ysnozverdesign adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Set çöp malesef
sadece kayıt cihazı zaten 500 600 tl
ve iki adet güzel kamera ile minimum 1000 1100 tl ye halledebilirsin
Ne sıkıntısı yaşayabilirim ? Alfamed markasının tek kamera satışları pahalı geldi. Set bozuk gelirse iade de edebilirim.