ysnozverdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Set çöp malesef sadece kayıt cihazı zaten 500 600 tl ve iki adet güzel kamera ile minimum 1000 1100 tl ye halledebilirsin
Ne sıkıntısı yaşayabilirim ? Alfamed markasının tek kamera satışları pahalı geldi. Set bozuk gelirse iade de edebilirim.