Garajımı Kayıt Altına Almak İstiyorum - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Garajımı Kayıt Altına Almak İstiyorum
12
●
189
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Garajımı Kayıt Altına Almak İstiyorum
1
2
30-06-2020, 11:27:18
#10
ysnozverdesign
Emirhan1327 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hmm.
O zaman kamera işi iptal gibi duruyor
.
Yorumunuz için Teşekkür ederim hocam.
Malesef hocam... Bunlara boşuna para verirsiniz paranıza yazık. İşinize yarayacak kamera minimum 500 tl dir 450 tl kayıt cihazına versen 1000 tl yide geçer
30-06-2020, 11:30:29
#11
fikirdanis
kasanın harcayacağı elektriği hesapladınız mı?
güvenlik kamerası alın👍
30-06-2020, 11:41:26
#12
Emirhan1327
fikirdanis adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
kasanın harcayacağı elektriği hesapladınız mı?
güvenlik kamerası alın👍
Teşekkür ederim
.
30-06-2020, 11:49:52
#13
fikirdanis
Emirhan1327 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Teşekkür ederim
.
biz buna işletme maliyeti diyoruz hocam 😀
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler