Konu
Garajımı Kayıt Altına Almak İstiyorum
30-06-2020, 11:27:18
#10
ysnozverdesign
Emirhan1327 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hmm.
O zaman kamera işi iptal gibi duruyor
.
Yorumunuz için Teşekkür ederim hocam.
Malesef hocam... Bunlara boşuna para verirsiniz paranıza yazık. İşinize yarayacak kamera minimum 500 tl dir 450 tl kayıt cihazına versen 1000 tl yide geçer