Konu
Garajımı Kayıt Altına Almak İstiyorum
30-06-2020, 11:11:43
#4
ysnozverdesign
Set çöp malesef
sadece kayıt cihazı zaten 500 600 tl
ve iki adet güzel kamera ile minimum 1000 1100 tl ye halledebilirsin