Konu
Garajımı Kayıt Altına Almak İstiyorum
30-06-2020, 11:10:10
#2
MBerat
Üyeliği durduruldu
Araç içi kameralar var biliyorsundur ucuz yollu , belirli bir kayıttan sonra kendini 0 lıyor. Hem yer kaplamaz diye düşünüyorum