R10 da Tanıdık adminin olucak arkanda sanırım :)
85
●6.792
- 23-06-2020, 19:48:54Evet orada aktif'ti ancak hizmet sağlayıcısı el değiştirdiği ve hizmeti veren firma değiştiği için tekrar vermeniz gerekiyor. Devlet bu kaydın doğrulamasının yapılmasını istiyor hizmet sağlayıcı firmalardan, yeni firma sizden beyan alıyor ki her hangi incelemede yanlışlık çıkarsa bilgiyi sizin beyan ettiğinize dair ellerinde kayıt olsun. Böylelikle hukuki bir çıkmazda siz yanlış beyan etmişseniz sorumluluk sizde olmuş olacak. Tc bilginizi herkese vermek istememekte haklısınız ancak bu firmalardan değil devletin koyduğu kanunlardan kaynaklanan bir durum, sadece hosting hizmeti için değil, internet satışlarındaki nerdeyse herşey için Tc bilgisi ile fatura kesilmesi gayri resmi şekilde zorunlu, normal şartlarda belli bir meblaya kadar nihai tuketici yazarak şahıs bilgisi yazılmadan fatura edilebiliyor ancak bankalarda ve devlette illaki sorun çıkıyor, her hangi bir mahkeme durumunda müşteriye kesilmiş fatura isteniyor, nihai tüketici olarak kesilmişse işlemin o müşteriye ait olduğunun kanıtlanması zorlaşıyor. Diğer bir husus uluslararası KYC (Know your customer) yasaları, yani müşterini tanı politikası, yine belli mebla üzerinde kimlik adres doğrulamasini zorunlu kılan bir yasa. Dediğim gibi normal şartlarda problem olmayacak bir şey ancak internet üzerinde her türlü alavere dönme riski olduğu için firmalar bu bilgileri doğrulamayı tercih ediyor, şuan bu forumun da sürekli gündemine gelen Seyyit olaylarına bakarsan neden bunların zorunlu tutulduğunu anlarsın.iLHANENGiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani size has veya bu firmanın hizmeti devretmesine has bir durum değil bu, internette alışveriş yapıyorsanız mal/hizmet alıyorsanız malesef bu tür bilgileri vermek zorunda kalıyorsunuz.
Ben de şahsen bilgilerimi vermek istemiyorum ancak internet üzerinde işlem yapmak için zorunlu, hiç tanımadığımız bilmediğimiz firmalara pasaport ve adres doğrulama için elektrik su faturası tarayıp yolluyoruz. Adamlar 1-2 yıl sonra kapatıp gidecek mi, birine devredip o firma bu bilgileri darkweb'de satacak mı, pasaportumuz bir kanunsuz iş için üzerine başkasının resmi konup satılacak mı Allah bilir, ama el mahkum bazı hizmetlere erişim için veriyoruz. - 25-06-2020, 00:27:29Hocam öyle bir yazdınız ki kızdınız mı yoksa bilgilendirme amaçlı mı çözemedim bir türlüCoskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim yaptığım forumun şuan ki haline değil geçmiş zamanına bir laftı 13 yaşımda tanıştım r10 ile o zamanlar parça kontör satıyordum trade yüksek üyeler güvenilir profile sahip olduğu için önden kontör istiyordu bende atıyordum sonra tehdit ediyorlardı para mı ver deyince sana mı güvenilirler bana mı banlatırım seni diye
şuan ki hali forumun gerçekten güzel ve temizlenmiş durumda emeğinize sağlık eskisi kadar aktif olmasam da şirket için gerekli yardımları hızlıca bulabiliyorum. Ayrıca açılan yeni üyeliklerin çoğu adınızı kullanıyordu whatsapp ile iletişim halinde olduğunu söylüyordu bir kaç kişiyi pm ile iletmiştim size. Bu konuda sabit bir konu var mı bilmiyorum ama yoksa açmanız gerekiyor bazı arkadaşlar yeni üyelere destek olmak için iş veriyor ve maalesef dolan.dırılan arkadaşlar oluyor.
- 25-06-2020, 03:56:34Bana forum sahibi de moderatör de tenezzül edip yanıt vermedi. Keşke ben de konu açsaydim burdan veriorlarmışaykutavsar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

@bosgezen; yardımcı oldu. Çok teşekkür ederim. - 25-06-2020, 22:57:41Üyeliği durdurulduVala kusura bakmayinda konuyu gördüm okurken alala adam gerçekten bunu yazarken banlanmayi göze alarak yazmış baktım banlanmamis forumda bazen bazikonulara fikirlerimi yapmak. Istesemde yazamiyordum.halada endişeliyim acaba fikirlerimi yazarsam engel yermiyim neden mi daha önce bu durumu yaşadım bu forumda oyuzden artık yazarken bile yazsam mı yazmasam mı düşünüyorum böyle olmasımi gerekiyor acaba ve suvar madem arkadaş birsey atmış ortaya konu açıyor siliniyor gerçekleri ortaya çıkartılması mantıklı olmazmi

