ben eski yöneticilerin neredeyse hepsini gördüğüm için bu yöneticiler cennette huri. coskun abiyi tanımam hiç selamlaşmışlığımız yok. fakat buradan öyle yöneticiler geçtiki coskun abi gibi konulara yazıp içimizden biri gibi değil banlandığında görüyordun isimlerini.