aykutavsar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Banına susamış...

Şaka bir yana böyle bir konu yerine modlara direkt yazsaydınız dönüş alırdınız.Veya daha olumlu bir dil ile konu açmanızda fayda var.
Bana forum sahibi de moderatör de tenezzül edip yanıt vermedi. Keşke ben de konu açsaydim burdan veriorlarmış

@bosgezen; yardımcı oldu. Çok teşekkür ederim.