Vala kusura bakmayinda konuyu gördüm okurken alala adam gerçekten bunu yazarken banlanmayi göze alarak yazmış baktım banlanmamis forumda bazen bazikonulara fikirlerimi yapmak. Istesemde yazamiyordum.halada endişeliyim acaba fikirlerimi yazarsam engel yermiyim neden mi daha önce bu durumu yaşadım bu forumda oyuzden artık yazarken bile yazsam mı yazmasam mı düşünüyorum böyle olmasımi gerekiyor acaba ve suvar madem arkadaş birsey atmış ortaya konu açıyor siliniyor gerçekleri ortaya çıkartılması mantıklı olmazmi