Toplam 6 bankayla çalışıyorum. 6 bankanın 5inde bulunan müşteri hizmetleri çok kaba ve hemen işi halledip telefonu kapatmak için can atıyorlar gibi.
Ama enparayla ne zaman gorüşsem insanın telefonu kapatası gelmiyor. Bir hizmetleri her seferinde bu kadar mı cana yakın, bu kadar mı kibar olur.
Enpara müşteri hizmetlerinin kibarlığı
59
●2.025
- 19-06-2020, 19:14:21Kesinlikle ben bugün bu konuyu kardeşim ile konuşuyordum. Vakıfbanka maalesef bugün bağlanamadım bile arıyorum açmıyorlar koskoca banka dersin şaka gibi.
Enpara anlık bağlanır ve konuşan temsilcilerin sesi resmen gülüyor.
Alt tarafı aylık 230 TL ödüyorum krediye