• 19-06-2020, 19:10:05
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Toplam 6 bankayla çalışıyorum. 6 bankanın 5inde bulunan müşteri hizmetleri çok kaba ve hemen işi halledip telefonu kapatmak için can atıyorlar gibi.

    Ama enparayla ne zaman gorüşsem insanın telefonu kapatası gelmiyor. Bir hizmetleri her seferinde bu kadar mı cana yakın, bu kadar mı kibar olur.
  • 19-06-2020, 19:11:29
    #2
    Aynen hocam çok ilgililer ve hızlılar
  • 19-06-2020, 19:11:52
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Bir keresinde kredimi ödediğim için aramışlardı. Hal hatır sorup teşekkür edip kapatmışlardı. Alt tarafı aylık 230 TL ödüyorum krediye
  • 19-06-2020, 19:12:16
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Enpara çok iyi cidden.Anlık bağlanıyor ve çözüm odaklı.

    Ziraati arıyorum her işleme şubeye yönlendiriyor.
  • 19-06-2020, 19:12:45
    #5
    aynen gerçekten enparayı tebrik ediyorum örnek alsınlar bazı bankalar
  • 19-06-2020, 19:12:58
    #6
    Gerçekten çok iyiler, benim lovemarkım.
  • 19-06-2020, 19:13:45
    #7
    İnsanın kredi çekesi geliyor diyorsunuz yani.
  • 19-06-2020, 19:14:21
    #8
    Kesinlikle ben bugün bu konuyu kardeşim ile konuşuyordum. Vakıfbanka maalesef bugün bağlanamadım bile arıyorum açmıyorlar koskoca banka dersin şaka gibi.
    Enpara anlık bağlanır ve konuşan temsilcilerin sesi resmen gülüyor.
  • 19-06-2020, 19:16:11
    #9
    Üniversitedeyken aramıştım, notlarımı derslerin zorluğunu hayatımın nasıl gittiğine varana kadar hal hatır soruyorlar sevgilimden daha canı yakınlar