Toplam 6 bankayla çalışıyorum. 6 bankanın 5inde bulunan müşteri hizmetleri çok kaba ve hemen işi halledip telefonu kapatmak için can atıyorlar gibi.

Ama enparayla ne zaman gorüşsem insanın telefonu kapatası gelmiyor. Bir hizmetleri her seferinde bu kadar mı cana yakın, bu kadar mı kibar olur.