Bunca yıl en sevdiğim müşteri hizmetleri. İlk zamanlar beni erken aramayın, gece çalışıyorum demişdim de gece 3'de aramıştılar beni
(eve gelen, başvurumu alan aramıştı taa o zamanlar)En nefret ettiğim ise sahibindencom'dur. Daha soru sorup da konuyla alakalı cevap verdiğini görmedim, mesajları yayınlayasam geyik malzemesi çıkar. Hatta son mesajlaşmamızda bakalım nasıl bir alakasız cevap gelecek buna çok merak ediyorum bile demiştim