• 13-06-2020, 20:54:59
    #1
    silinsin
  • 13-06-2020, 21:00:21
    #2
    Bi çay ısmarlarsın artık
  • 13-06-2020, 21:01:40
    #3
    Oyun_Bozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi çay ısmarlarsın artık
    Bursa'ya geldiginizde PM atın hocam Şuan sadece +r10 bide like ısmarlayabiliyorum
  • 13-06-2020, 21:02:47
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Xiaomi sıkıntı hocam girme pek.
  • 13-06-2020, 21:03:33
    #5
    otukenwebtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Xiaomi sıkıntı hocam girme pek.
    Ben satmak için alıyorum hocam
  • 13-06-2020, 21:08:50
    #6
    Çok iyiymiş. Hatta şöyle yapın hocam konuya her mesaj yazanı, yeni konu açın oradan cevap verin. Açtığınız konuların %80'i sorum var kategorisinde ve 24 sayfa açtığınız konu var azminize hayran kaldım.
  • 13-06-2020, 21:11:53
    #7
    Teksen_06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok iyiymiş. Hatta şöyle yapın hocam konuya her mesaj yazanı, yeni konu açın oradan cevap verin. Açtığınız konuların %80'i sorum var kategorisinde ve 24 sayfa açtığınız konu var azminize hayran kaldım.
    sorum varsa sorum vara, offtopiclik bişi varsa offtopick'e açıyorum hocam.
    şuan offtopic takılıyorum.
  • 13-06-2020, 21:15:33
    #8
    Teksen_06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok iyiymiş. Hatta şöyle yapın hocam konuya her mesaj yazanı, yeni konu açın oradan cevap verin. Açtığınız konuların %80'i sorum var kategorisinde ve 24 sayfa açtığınız konu var azminize hayran kaldım.
    Sana ne kardeşim bırak millet istediği gibi konu açsın, millete karışmayı ne çok seven bir milletiz.

    Derdin konu çöplüğü oluşması ise şikayet eder geçersin, komiksiniz.
  • 13-06-2020, 21:20:42
    #9
    BerkKaragul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sana ne kardeşim bırak millet istediği gibi konu açsın, millete karışmayı ne çok seven bir milletiz.

    Derdin konu çöplüğü oluşması ise şikayet eder geçersin, komiksiniz.
    Önceki konuya ne oldu da bu konu açılıyor? Burası kimsenin aklına her takılanı konu açabileceği bir mecra değil. Araştırıp öğrenmek birazcık çaba sarf etmek yerine konu açılmasından rahatsızım. Ayrıca sen de benim mesajımdan rahatsızlık duyuyorsan report eder geçersin sana ne?