Vaybe Davalık Sandık, Megersem Bir Harfle Kaçırmışız :D
8
●399
- 13-06-2020, 21:01:40Bursa'ya geldiginizde PM atın hocamOyun_Bozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuan sadece +r10 bide like ısmarlayabiliyorum
- 13-06-2020, 21:03:33Ben satmak için alıyorum hocamotukenwebtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-06-2020, 21:11:53sorum varsa sorum vara, offtopiclik bişi varsa offtopick'e açıyorum hocam.Teksen_06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şuan offtopic takılıyorum. - 13-06-2020, 21:15:33Sana ne kardeşim bırak millet istediği gibi konu açsın, millete karışmayı ne çok seven bir milletiz.Teksen_06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Derdin konu çöplüğü oluşması ise şikayet eder geçersin, komiksiniz. - 13-06-2020, 21:20:42Önceki konuya ne oldu da bu konu açılıyor? Burası kimsenin aklına her takılanı konu açabileceği bir mecra değil. Araştırıp öğrenmek birazcık çaba sarf etmek yerine konu açılmasından rahatsızım. Ayrıca sen de benim mesajımdan rahatsızlık duyuyorsan report eder geçersin sana ne?BerkKaragul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle